Vill men kan inte sova!

publicerat i Vardagligt;
Sitter här vaken och tårarna de bränner på mina kinder..
Tänker tänker & tänker, hur gick detta till? Hur blev allting såhär fel?
Jag kan verkligen inte förstå, det finns ingen logik alls i det som har hänt, hur en person kan sjunka såhär lågt enbart för att såra! Själva grundtanken var att såra, tro sig ha rätt för att nu har satt sig i en situation som man inte kan hantera, det finns speciella ord för detta beteendet..

Men hur går man nu vidare efter dessa lögner?
Det fanns en plan, en så jäkla bra plan där alla mådde bra, som passade oss alla perfekt. Men lögnerna de förstörde allt! Nu vet jag inte alls hur jag ska kunna ta mig igenom vardagen knappt, det blev plötsligt så mörkt. Hur ska man tänka framöver, med hjärnan eller med hjärtat?

Kommentera inlägget här :