Brustet Hjärta

publicerat i Vardagligt;
När hjärtat brister har det varit för tungt för länge! Hela världen har rasat för mig, allt jag trodde jag hade framför mig togs plötsligt ifrån mig. Hur ska man glömma, släppa & gå vidare? Tilliten, kommer den tillbaka igen? Det får tiden utvisa, får ta den tid det tar, sist jag förlorade tilliten för en annan människa tog det 5 år för mig att verkligen släppa in en människa på livet igen, nu är det åter igen dags att bearbeta sorgen & förhoppningsvis kunna lite på en annan människa igen!

Tills dess har jag företaget att koncentrera mig på, har världens bästa Liza & Chippen som finns där i vått & torrt! Mitt andra hem ❤️
Igår började vi bygga på webshopen, det spritter i hela mig när jag tänker på det. Blev sådär löjligt pirrig i kroppen när jag ser det där lilla hjärtat med mitt företagsnamn efteråt 💕


Kommentera inlägget här :