Jobbiga dagar!

publicerat i Vardagligt;
Idag är ingen bra dag, känner mig otroligt ensam fast jag har en stor & fin familj! Känner mig ofta bortglömd, kanske tycker man det är jobbigt med mitt mående, antal barn? Att tiden inte finns, att jag inte orkar och så vidare... Kan det vara så? Vet att mitt mående spökar väldigt mkt med mig just nu och gör gärna en höna av en fjäder dessa dagarna, men någon där ute kan väl förstå hur det känns?

Försöker omge mig med människor som får mig att må bra, som jag blir glad av att vara med ibland lyckas jag, ibland inte. Tyvärr har det varit mer dåligt än just bra den sista tiden.. Det gör mig nerstämd och gör så att jag stänger inne mig själv ännu mer, för jag orkar till slut inte engagera mig mer när jag hela tiden fiskar men inte får något napp alls. Jo ibland när det passar... Det finns en person som jag vet alltid finns vid min sida, men denna person vill jag inte kväva heller med mitt ständiga dåliga humör utan vill dela de glada dagarna istället.

Imorgon är jag & barnen lediga! Då ska vi bege oss iväg någonstans för att bara få vara och se glädjen i deras ögon! Inga dömande blickar, ingen att ta hänsyn till, bara vara med mina små, de som står mig närmst hjärtat ❤️ 

Kommentera inlägget här :