Bra plats i Livet!

publicerat i Vardagligt;
Känner för första gången på ganska länge att jag hamnat på en bra plats i livet! Trots att det finns en del motgångar så känner jag mig iaf trygg i mig själv och de relationer jag befinner mig i. Den senaste tiden av graviditeten har jag dock mått en aning sämre och inte riktigt haft samma energi till att vara social på.. Sen har mannen semester och jag vill umgås så mkt som möjligt med bara familjen och förbereda oss inför att en ny liten människa ska komma till oss ❤️ Människor omkring mig får ta mig för dej jag är, gillar man inte det så är det inget jag ändra på mig själv för! 
Vi har kommit på rätt sida i det mesta i vårt hem, förstår varandra så mkt bättre nuförtiden. 

Livet känns helt klart väldigt fint just nu! Kan inte göra annat än älska min stora familj, ni är allt!



Kommentera inlägget här :