När tystnaden kommer...

publicerat i Vardagligt;
Just när all stress har lagt sig, barnen sover, det är tyst i vårt hem... Då i just den stunden snurrar det som vanligt i mitt huvud och jag kämpar för att hålla ångesten borta! Ikväll är det tungt, känner mig som världens ensammaste :( Jag är så van vid att vara social, men nu sen Mollie kom är det inte fullt lika lätt längre.. Jag har inte samma möjlighet att ta nig iväg någonstans med hela ligan, det är så många som det ska anpassas efter, hållas koll på, för att inte tala om hela proceduren att bara komma utanför dörren 😏 När väl skola & förskola börjar är det en massa tider att passa, barnen har olika tider och dagar.. Puh! 
Känns tungt att inte kunna göra som jag egentligen vill, att känna sig som ett andrahandsval för att ingen annan finns tillgänglig 😞 Usch dessa känslor är tuffa att hantera! 


Kommentera inlägget här :