Det perfekta livet?

publicerat i Vardagligt;
Finns det så kallade perfekta livet? Kan man få vara en "normal" person som bara försöker leva sitt liv så gott det går? Eller måste man hålla upp en viss fasad? 

När man visar för mkt känslor så kan det vara för mkt, när man sedan alltid är glad så är det något fel då oxå, för allt kan ju inte vara bra hela tiden? En jäkla balansgång det där måste jag säga!

En annan sak som jag stör mig på otroligt mkt det är när man märker att det pratats skit om mig, om mitt liv, mina val och hur det lyckas vändas på det till sin egen fördel! Varför bryta ner mitt liv i molekyler, analysera det? För att sen inte säga något direkt till mig! Men jag märker det tydligt på orden som sägs, jag kan lätt lägga ihop ett plus ett, förstår mer än vad man kanske tror att jag gör! Jag måste dock ha ett väldigt intressant liv då det verkar vara ett hett samtalsämne ! Får väl bjuda på det ;)
Kanske ska bli en blogg där solen altid lyser? Där mitt gräs alltid är grönare än alla andras, living the perfect life! 

Idag söndag ska vi vara tillsammans med familjen, samla nya krafter för en ny vecka ❤️ Det behöver vi allihopa ❤️

Kommentera inlägget här :