Reflektioner

publicerat i Vardagligt;
Ikväll infann sig lugnet i vårt hem hyfsat tidigt! Ger mig tid över för reflektioner över veckans gång. 
Ibland tänker jag för mkt på vad andra tycker, tänker och framförallt deras agerande.. Hur de beter sig i olika situationer, givetvis är jag säkert inte perfekt i alla situationer heller ;)

Jag blir förundrad över hur man ibland uttrycker sig, tror sig veta en väldigt massa och det värsta är nog att det ibland tas för givet att de ska veta allt som händer i vårt liv. Kan känna att jag vill vara hemlighetsfull, anser inte att alla ska behöva veta allt! 
Det finns de personer som jag anförtror mig åt, ni vet dom där som inte behöver fråga ut eller till och med tjata för att få fram det de vill. 
Väljer vilka jag vill ska dela allt i mitt liv, för det är ju trots allt mitt val ;)

Ingen speciell jag tänker på i detta sammanhang utan mer en tankegång jag har så ingen tar illa vid sig, ett vanligt missförstånd !


Kommentera inlägget här :