När livet känns sådär allmänt bra

publicerat i Vardagligt;
Det var ett ganska bra tag sedan som livet kändes sådär allmänt bra.
De dåliga dagarna börjar komma mer sällan, panikångesten kommer likaså den mer sällan, när attackerna väl kommer hanterar jag de så mycket bättre.
Hur kommer det sig frågar jag mig väldigt ofta? Vad har jag missat under alla dessa år? Hur som helst är jag väldigt glad över att jag äntligen börjat lära mig hantera dom! Det kommer säkerligen nedgångar, stunder då de återkommer men tills dess njuter jag :)

Just nu är det så otroligt mkt på gång i livet, stora förändringar har skett & år 2015 kommer det ske ännu mer förändringar! 
Snart är dagen kommen då jag blir 30 ÅH JISSES! Den dagen hoppas jag få spendera i goda vänners sällskap! Hade hela tiden planerat en sista minuten resa på min födelsedag men den planen gick inte riktigt att genomföra, så nu hoppas jag på en kväll med vännerna istället <3
 
Här hemma växer och gror barnen så fort att jag hör hur de knakar! 
Alla fyra har blivit så stora, förnuftiga, kärleksfulla, ansvarsfulla, omtänksamma! Vad hände? Vi gick från ett kaos med brand, neonatal, pyttebebis, växelvist boende, vi gick från 2 till 4 barn över en natt! All den kaos och omställning detta innebar är numera väldigt sällsynt! Att se dessa fyra tillsammans göra mig gråtfärdig varje gång!

Nu är det dags för lite lunch för att sedan sätta igång med dagens att göra lista på jobbfronten :D Ja tänka sig ett jobb har jag lyckats få oxå!

Kommentera inlägget här :