Lyckliga Dagar

publicerat i Vardagligt;
Alla är vi i behov av de där dagarna då livet känns så lätt, inget som går fel.
De senaste dagarna har milt sagt varit turbulenta, många nya intryck samt ett dödsfall :( Det beskedet visste jag inte riktigt hur jag skulle hantera, det snurrade runt ganska hårt i mitt huvud. Tog ett par dagar innan jag kunde ta i den som hänt, det känns fortfarande lite overkligt på något sätt men samtidigt så är jag glad för personens skull, äntligen kan personen få en inre frid ! Givetvis är det sorgligt när en person lämnar oss, men mår personen väldigt illa så känns det "rätt" för personen att äntligen få somna in.

Mitt i alltihopa hade jag en inre stress, oro, förtvivlan, en känsla som inte riktigt gick att beskriva. Idag släppte allt, jag själv släppte lös tårarna och tillät mig själv att slappna av, något jag inte gjort på länge.
Helt plötsligt känns livet så självklart, så magiskt & väldigt fint. 


 

Kommentera inlägget här :