Längtan efter välmåendet!

publicerat i Vardagligt;
Jag längtar tills denna graviditet är över! Den började så bra men har nu eskalerat fullständigt och jag mår värre än nånsin :( Kroppen skriker vila, läkaren säger till mig att jag måste vila, men frågan jag ställer mig är hur? Hur ska jag kunna göra det? Kan inte ligga och vila hela dagarna, det går inte hur mkt jag än skulle vilja! Barnen skulle få vara på dagis men det funkar inte riktigt med mannens schema, känner inte att de ska behöva vara på förskolan till 17.30 varannan/var tredje vecka, där åker mitt dåliga samvete in :( Barnen älskar förskolan, de har världens bästa förskola och underbara förstående pedagoger så för deras del skulle det inte vara någon fara. 
Usch det är jobbigt nu, kroppen vill inte alls samarbeta!

Mkt gnäll från en gravid kvinna :(

Kommentera inlägget här :