Blandade Känslor denna helgen..

publicerat i Vardagligt;
Helgen har inneburit en massa olika känslor! Blivit besviken, fått panikångest attacker som heter duga varvat med kärlek, glädje & skratt. Kan beskriva helgen som en riktig berg&dalbana...
Blir fortfarande väldigt påverkad utav personer i min omgivning på negativt sätt, kommer det växa ifrån mig eller något jag enbart måste stå ut med?
Just för tillfället snurrar det i mitt huvud!

Önskar jag kunde finna modet att säga ifrån när jag anser mig bli felbehandlad, men det går verkligen inte för som vanligt så läggs det över på mig i slutändan iaf.. Usch&Tvi! 

Glädjen stod barnen för, vi bestämde oss tidigt i lördags morse att åka till skånes djurpark som vi klurat på, slog slag i saken, packade in barnen i bilen och gav oss iväg :) Chansade på vädret, det visade sig att smhi hade väldigt fel, vi fick fina solglimtar & uppehåll hela tiden, helt rätt beslut att åka dit. Barnen kände på ormar, kackerlackor och små söta kycklingar, totalt orädda ☺️








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vill varna dig för malin norrman!

Svar: Väldigt vuxet att skriva en sådan kommentar, stå för vem du är! Att komma med ett sådant påståeende utan att stå för det är på dagisnivå!
Frida Nolte

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vem jag är spelar ingen roll. Du mår ju inte bra, därför varnar jag dig för henne. Hon är inte rädd om dig bakom din rygg. Vill bara ha det sagt!

Svar: Tråkigt att du inte vill säg vem du är. Efter ett sånt här påstående hade det varit trevligt att få det mer förklarat. Om du ångrar dig så finns det ju andra sätt att kontakta mig på ;)
Frida Nolte

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ville bara säga det. Känner inte dig men känner malin. Och hon pratar inte så väl om dig. Har läst din blogg och läser att du mår dåligt. Det minsta man behöver då är falska vänner. Har själv varit där.

Svar: Tycker ändå det är otroligt att du gömmer dig i bloggen... För allas bästa hade varit ifall jag kunde konfronterat henne!
Frida Nolte

Kommentera inlägget här :