Att inte kunna sova!

publicerat i Vardagligt;
Sitter här vaken, klockan är tre på natten!
Alla de andra sussar så gott, men jag, nee kan verkligen inte sova!

Eftersom att mitt nyårslöfte ska bli att sluta läsa sådant som gör mig ledsen & besviken så har jag nu avaktiverat mitt sånt där Facebook konto, hur länge det håller återstår att se. För visst är det otroligt spännande att gå in där och läsa/statusuppdatera. Det har ju blivit en del i vardagen, en dragningskraft!
Tror kanske inte att jag kan hålla det särskilt länge, men ett tag är bättre än inget.
Den tiden jag lägger varje dag på att kolla FaceBook tänker jag lägga på mina barn, de kommer inte slippa mig :)

Ja som sagt så kan jag absolut inte sova, det är för mkt tankar som kommer på natten när jag väl slappnar av. Vaknade av mina egna tårar och en rejäl klump i magen, kändes sådär bra...
Usch jag är verkligen en enormt känslig människa, kan vara väldigt jobbigt för jag klandrar verkligen inte de som tycker det blir jobbigt i längden! Men det är ju ändå en liten del utav mig ;)

Nu ska jag sätta på en film, en tråkig sådan!
Förhoppningsvis kommer jag finna ro i kroppen för att sova vidare ett par timmar till!

Kommentera inlägget här :