Nappar, Tomten, Livet i Sig ;)

publicerat i Vardagligt;
Som rubriken lyder har nu pojkarna lämnat in sina nappar till tomten. Var på 4-års besök på BVC med Oliver igår där frågan kom om han hade napp, Oliver svarar så glatt att nej det har han inte men att hans lillebror har ;) Haha, men du Oliver sa jag nu skojar du lite va, aaa sa han jag har med napp.. Sköterskan sa då till honom att det kanske var dags att skicka dom till tomten så kanske man fick ett extra paket. Detta släppte han inte så direkt när vi kom hem gjorde vi ett litet kuvert där vi la alla nappar som vi hittade & klistrade ihop. Sen sa vi hejdå till napparna & sa ses aldrig mer igen ;)
Eftersom pojkarna delar rum så fick även Ville med sluta, för annars garanterar jag att Oliver hade norpat dom för honom. Måste säga att jag är grymt impad över hur bra dom fixar det ! Inte särskilt mkt gnäll, det tar liite längre tid för dom att komma till ro på kvällarna men det kan jag lätt ta, hellre det än nappen i munnen ;)

Har haft & har en ganska så stressad vecka framför mig.. Kommer vara helt slut när helgen kommer.. Men då är det Moa helg som gäller så bara till att leta fram den där lilla extra energin !

Malin min nyfunna vän var precis här på en kopp kaffe, så lugnt & avslappnat, känner mig så lugn i hennes sällskap. Trots att jag är helt slut så kan jag inte motstå hennes närvaro!
Maken min är över hos hennes kille & leker ;) Tv-Spel lockar då det inte finns hemma, haha :)

Nu ska jag kika efter vinterskor till ungarna, förhoppningsvis hitta med & krypa ner min goa säng för att inta morgondagen !

Kommentera inlägget här :