Konsten att släppa taget..

publicerat i Vardagligt;

Att släppa taget om en annan människa oavsett relationen man har till varandra är alltid lika svårt! Sitter i mitten av alla dess möjliga känslor och vet inte alls vilken väg jag ska ta, vilken som leder mig rätt eller fel. Är rädd för att släppa in människor för nära samtidigt som jag är otroligt rädd att släppa taget om dom. Hur gör man?

Efter ett besök hos Kuratorn innan idag så är hjärnan helt mosad! Han ställer för många frågor som jag inte kan svara på, vänder på det mesta, vrider runt frågorna, och jag blir gråtfärdig typ hela tiden! Men jag är väldigt tacksam för denna person, har verkligen hittat en som jag känner att jag vill berätta saker för, börja prata lite smått om det där jobbiga. Förhoppningsvis leder det till något väldigt bra även om vägen dit är lång!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tro mig efter 3 år vet jag, man går vidare men glömmer aldrig ❤️

Kommentera inlägget här :