Känslosamt..

publicerat i Vardagligt;

Nu var det ett tag sen igen.. Har ältat inlägg i huvudet men när jag ska få ner dom i ord så tar det stopp.
Är inne i en ny svacka där det mesta upplevs som jobbigt, att behöva ta till lugnande för att överleva dagen känns sådär spännande. Det är verkligen så mycket tankar som far runt i mitt huvud, försöker att inte övertänka situationer men gör det alltid :(

Det är jättejobbigt att hela tiden vara så osäker, vem är jag? Hur ska allt bli framöver? Och så Den återkommande tanken, kommer man nånsin tillåta sig själv känna för en annan människa? Hur lär man sig lita på någon?
Usch jag ältar i mitt stackars lilla huvud, skriker på hjälp men ingen som hör mig.. Behöver mer hjälp än vad jag för tillfället får, vet åter igen inte hur jag ska lyckas ta mig ur helvetet igen :(

Kommentera inlägget här :