Att förstå...

publicerat i
Väl hemma har jag börjat förstå hur allvarligt läget var.. Under sjukhus perioden ville jag bara åka hem och tyckte att jag jag mår ju bra nu så varför måste jag ligga här? Det har jag i efterhand förstått, när de förklarade för mig på samtalet jag hade med läkaren när jag skrevs ut och det är skrämmande. Alla känslor som fyller mig, ett stort behov att få ut det jag känner, få bekräftelse på att det är okej, att jag inte är helt knäpp som känner som jag gör.. 

När livet får en rejäl omställning är det svårt att hänga med, speciellt såhär i början när jag inte alls får anstränga mig på något vis och medicinen ska ställas in rätt. Ändra doseringen hela tiden tills den passar, kanske känns som igenting för många men för mig blir det lite för mycket när jag sen innan mår ganska dåligt :(

Kommentera inlägget här :