Vaken nattetid..

publicerat i Vardagligt;
Och så kom problem med sömnen som ett brev på posten! Gårdagens kväll kände jag paniken börja sprida sig i kroppen, ville inte alls vara social utan ville bara försöka koncentrera mig på känslorna som försökte ta över. Jag lyckades faktiskt hålla det på en väldigt bra nivå där jag höll mig lugn trots ångesten på insidan! Vad det var som utlöste det just igår var för att mannen min jobbade över, barnen var lite sådär extra "trotsiga"... Just för tillfället orkar jag inte ta alla dessa konflikter som avlöser varandra! 
Mitt snitt har sen Ellies förlossning har börjat irritera mig, det kliar nåt fruktansvärt på höger sida, buktar ut, känns lite svullet & gör ont emellanåt :( Ååh... Har inte tid med denna kropp!! Fortsätter det och besvären blir värre blir det helt klart att söka hjälp för att se varför det blivit såhär knasigt.
Eftersom att sömnen uteblir lite tid slänger jag i soffan med gårdagens avsnitt av Biggest Loser.

Kommentera inlägget här :