Börja blogga?

publicerat i Vardagligt;
Denna lilla blogg!
Så många ggr jag skrivit exakt samma sak, att jag kanske ska börja blogga igen men aldrig gjort det. 
Saknar emellanåt en plats där jag kan ventilera mina tankar och känslor. Förhoppningsvis utan att trampa någon på tårna!

Jag har som vanligt mkt i mitt liv, dras nog till trubbel tror jag ! Tider är jobbiga och vi alla kämpar för att ta oss igenom det, vi hanterar saker olika, situationer som uppstår hanterar vi alla på olika vis. Jag gör det som känns bäst för mig såklart! 
Dagens grej är att det finns människor som gärna vill äga en, de vill ha en person för sig själv helt och hållet. De som mår så mkt bättre när andra inte mår särskilt bra, mkt tragiskt! De som blundar för problemen, vänder allt till sin egen fördel istället för att bara säga rätt ut vad problemet egentligen är, svänger i humöret på väldigt konstiga sätt! Samtidigt som jag kam bli arg blir jag väldigt ledsen, för en gång i tiden var jag själv en sådan person och jag mådde verkligen inte bra! Det är så sorgligt sådant beteende :(

Inatt har jag inte kunnat sova särskilt mkt, både på grund utav mina tankar men oxå på grund utav våran Ellie som har hög feber :( har väldigt svårt att komma till ro så när hon väl somnat är en annan uppe i varv. Usch!

Snart ska Moa iväg till skolan så ingen mening att försöka sova lite nu ;)
Vi får väl se ifall jag får för mig att skriva igen!;

Kommentera inlägget här :