Söndag..

publicerat i Vardagligt;
Söndagar ska ju vara lediga dagar! Men för min kära make innebär det jobb idag :( Jag är ganska så gnällig för den där mannen gör inte så mkt annat än jobbar hela tiden! Det har varit sjukt mkt den senaste tiden & nästa vecka blir inte mkt bättre. Dock ska han vara ledig på torsdag för då ska vi på ultraljud <3 Vi ska än en gång få se vårt lilla mirakel som lever rövare där inne i magen.
Helt otroligt så mkt jag känner den, speciellt om nätterna, vakentid ;) Eftersom pojkarna med är lediga från dagis så får vi hjälp utav finaste Hanna med barnpassning <3

Annars tycker jag dagarna här hemma ser väldigt likadana ut... Min kropp är verkligen inte i toppskick just nu! Denna grvaiditeten kommer ta kål på mig känns det som.. Det märker även våra pojkar av för dom kör nåt grymt med mig vissa dagar! Men försöker se det positivt, detta är ju bara för sisådär 22 veckor till ;)

Idag ska jag & Oliver förhoppningsvis på bio! Beror på om vi hittar någon som vill ställa upp & passa Ville. Svårare sagt än gjort tyvärr.. Men vi får se!

Ha en trevlig söndag allihopa :)

Kommentera inlägget här :