Att inte ta nåt för givet..

publicerat i
Har lärt mig den hårda vägen att inte ta något för givet, allt kan få en snabb vändning när man minst anar det. 
Blev en ambulans färd förra veckan för mig, sådär hastigt & inte alls med räknat i mina planer, legat inlagd tills idag då jag äntligen ska få komma hem. Väl hemma är det sjukskrivning och en massa läkarbesök som gäller, men med hjälp av de allra bästa så ordnar det sig. Denna fantastiska bild togs bara 1 timme innan ambulansfärd ❤

Har aldrig varit såhär rädd för mitt eget liv... Man ska inte tänka "tänk om" men det gör jag varje dag, att smälta det som har hänt, vad som kunde ha hänt är jättesvårt.. Att se hur ledsna mina nära och kära blev, oron i deras ögon gjorde mig gråtfärdig, de betyder mer än livet självt. Men nu är det "bra" typ, riskerna finns där, försiktig ska jag vara i allt jag gör men det känns större än vad det förmodligen är. Förändringar är alltid svåra att Hantera i början, men jag vänjer mig så småningom :)

Nu ska jag preppa alla mina saker och träffa läkaren en sista gång innan hemfärd för lite mer info.

Kommentera inlägget här :