Hormonerna svämmar över!

publicerat i Vardagligt;
När man är inställd på er härlig dag tillsammans med barn & make, men inget annat går vägen för att genomföra det... Den känslan, just den där känslan kom som ett brev på posten! Allt började i kaos, eskalerade, fortsatte med tårar & huvudvärk, då känner jag mig allmänt värdelös :(
Nu sitter jag här, alla är på varsitt håll för att undvika att ny irritaton uppstår, eller ja, mest jag som håller mig undan ifall den där känslan skulle skölja över mig igen.

Jag vet att jag inte är en lätt person att leva med! Vill gärna ha det organiserat, rent, och trevligt omkring mig, när jag som höggravid bad om att få förrådet undan plockat från alla skit rent ut sagt så förväntar jag mig att just det sker! Men såhär 10 veckor senare och det har gått så långt att det inte längre går att komma in där... Ja det gör att min bägare tillsammans med allt annat svämmar över och allt blir allmänt kaos! Jag fixar inte det & speciellt inte med alla andra hormoner i min kropp! Städmani? kan hända, men vem mår inte bäst av att det är rent runtomkring en!?

Kommentera inlägget här :