Ta beslut!

publicerat i Vardagligt;
Det svåraste här i livet kan vara att ta de rätta besluten, de som är rätt för en själv oavsett vad andra anser.
Har stått inför många sådana val & inte tusan blir det lättare!
Blivit ifrågasatt så många gånger varför jag gjort som jag har gjort, blivit anklagad för att jag fått skylla mig själv när det gått snett sedan. Det är väl i såna tillfällen man ska finnas där för varann?

Igår kväll hade jag svårt att somna, det var så mycket som snurrade i mitt huvud, alla dessa tankar kring sådant som jag egenligen inte alls ska bry mig om! 
Med tiden blir det allt säkert jättebra, men just nu är jag fullkomligt livrädd, mer än någon gång innan! Allt gick från kaos till lugn för att återgå till kaos igen, jag vet samtidigt att kaoset kommer lägga sig och sluta bra men tiden tills dess kommer vara jobbig. 

Den sista tiden har jag iaf mått bättre, inte lika många panikångest attacker & måendet har hållt sig på en "normal" nivå, önskar jag kunde njuta av det lugnet men går på helspänn hela tiden just in case att de kommer flygandes!
Är trött efter en hektisk dag så den där sängen ska få sig ett besök :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André:

Vad är det för kaos? Hoppas allt löser sig iaf! Kramar från Oslo

Kommentera inlägget här :