Av Längtan Till Dig!

publicerat i Vardagligt;
I måndags var vi på tillväxtultraljud i med att BM trodde bebis var stor denna gången & lite i samband med att Ellie var liten när hon föddes. Men allt såg så himla bra ut! Det är en perfekt liten tjej som ligger exakt på vikten som hon ska göra för sin vecka <3
Vi fick se henne i 3D & 4D, fantastiskt att det faktiskt går att går att se de små liven så tydligt, trots att jag har moderkakan högt upp i framvägg så fick vi med oss en bild hem.
 
Om möjligt så längtar jag ännu mer efter det lilla livet! Den största förändringen kommer bli att Ellie inte kommer vara minstingen i familjen längre utan även hon ska få bli storasyster :) Tror hon kommer älska bebisen, samtidigt som jag tror det kommer uppstå en hel del avundsjuka. Men det märker vi!
Att vi ska få uppleva detta mirakel en femte gång är ju helt galet, livets gåva! Ser fram emot förlossningen, känner mig redo, tog ett tag, ett par samtal innan jag kunde känna mig såhär lugn som jag är nu. Ser fram emot att föda fram henne & få träffa henne <3
 
 

Kommentera inlägget här :