Bio

publicerat i Vardagligt;
Igår var jag tillsammans med Malin och tittade på den kritiserade filmen 50 shades of grey. Jag har inte läst en enda enda rad ur böckerna utan bara hört hur otroligt snuskig den är! Medierna kritiserade böckerna ganska hårt, gick på bion med lite olika tankar kring filmen, visste inte alls vad jag skulle förvänta mig. Gick därifrån med ett glatt leende på läpparna! Filmen var verkligen inte så som den beskrivits utav media. Jag själv skulle aldrig vilja ha just den sorten av relation där någon annan bestämmer över mig, men samtidigt så är ändå grey väldigt tydlig med vad det är han lever för liv och hans syn på sex.
Det jag tyckte var så bra var hur hon lyckades ändra honom, ändrade hans regler, hur hon faktiskt lyckades få honom att öppna sig på sätt han inte gjort innan
Visst är han ganska rå men att skriva att hon inte har något att säga till om alls är bara så fel! Hon får väldigt tydliga instruktioner över hur han vill ha det, vad han förväntar sig, så vem tvingar henne? Ingen alls! Nej jag totalt älskade filmen! Längesen jag satt på bio och inte ville att filmen skulle ta slut 😍
Idag ska hela familjen ta sig till Asarum/Korpadalen för att hälsa på min syster med familj ❤️

Kommentera inlägget här :