Vart tar tiden vägen?

publicerat i Vardagligt;
Veckorna springer verkligen förbi!
Ny vecka & denna är min alldeles egna vecka där stora dottern är hos oss <3
Det är så himla mysigt att ha hela min stora familj samlad, det blir aningens kaos emellanåt men jag älskar det!

De senaste veckorna har varit lite upp&ner.. Men kan nog tycka att jag fått rätsida på det mesta, jag måste bara förstå att människor kommer & går i ens liv, ja förutom de riktigt viktiga då, de stannar hos en !
Jag kan ibland tycka att de beter sig ganska så väldigt barnsligt, det värsta jag vet är när man står som ett fån & är den som med hela sitt hjärta försöker lösa de olika dispyterna som uppstått. Det tråkiga är när man helt enkelt måste ta ett steg tillbaka och inse att intresset tyvärr inte är ett dugg ömsesisidigt utan det är så mkt lättare att skita i allt för att istället blockera på Facebook! Klassiskt, för visst försvinner människan då!?
Sådana saker är sånt jag stör mig på, för om jag gör en sådan sak så måste man ju verkligen avsky den personen, eller varför gör man det? Tunga tankar som far runt i mitt huvud, vänjer mig aldrig riktigt :/

Nu till något roligt ;)
Helgen som kommer ska våran minsting äntligen döpas <3
Vi har fyllt festen efteråt med vänner & familj.
Min syster ska vara hennes gudmor & vår Bergvall samt Malin ska vara hennes faddrar.
Vi kunde inte valt bättre, det är människor som står oss väldigt nära!

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcker för imorgon ska jag följa dottern till skolskjutsen, härlig känsla varenda gång <3


 

Kommentera inlägget här :