Lördag i vänners sällskap

publicerat i
Vilken härligt lördag detta blev alltSå!
Började dagen med att jag & Ville gick över bron med Hanna & barnen. Lite lek & fika i Ljungaviken♡
Väl hemma igen blev det en massa kaffe med två nyfunna vänner här i Hjortakroken. I två timmar satt jag ute & tänka sig att jag minsann fått färg i ansiktet, måste bara älska det :-)
Nu när jag är gravid syns mina kära fräknar & andra pigmentfläckar i ansiktet ganska mkt, men lite gulligt ändå ;-)

Mannen skickade jag iväg till Mörrum för att han skulle få lite ensamtid. Ville han somnade ganska snabbt så det blev en välbehövlig myskväll för mig & Oliver ♥ Tycker det är viktigt att barnen får ensamtid emellanåt, något jag tänker ta vara på ännu mera efter nästa mirakel har kommit!





Nu har oliver somnat på soffan jämte mig och jag tycker det ser så gott ut så han får minsann ligga kvar där.

Imorgon är det tomt på schemat, förutom att jag hoppas vi tar oss till Bromölla för att leka lite på deras fina lekplats. Med oss som sällskap hoppas vi även få Malin med familj ♡

Ha en fortsatt härlig lördag allihopa!

Kommentera inlägget här :