Tapetsering :)

publicerat i Vardagligt;
Som jag kanske nämt innan så håkker vi på att tapetsera pojkarnas rum, de ska nämligen åter igen få dela rum. Lika bra att få det gjort nu innan jag blev för stor om magen tänkte jag, men HA! Det visade sig vara ganska så kört direkt :/
Magen är redan i vägen.. Sen mitt allmänna mående är inte sådär super spännande så ja, maken min fick ta över & göra det själv ändå... Men han kämpar tappert <3

Jag själv sitter här under OLivers våningsäng & spelar musik åt han ;) Känner mig inte alls rastlös eller så!
Idag har jag skickat in ytterligare lite uppgifter i svenskan, håller på att granska gamla texter & lära oss förstår vilken vers dom är skrivna på, hitta epitet & liknelser. Kanske inte alls min grej egentligen men det måste göras för att jag ska få betyg i Svenska B!

Nu ska jag fortsätta bara sitta här ;)
Men så fort lagningstapeten är uppe ska jag nog kunna hjälpa till lite mer med den riktiga tapeten.

Tjingeling!

Kommentera inlägget här :