Blä för sammandragningar!

publicerat i Vardagligt;
Dessa förbaskade sammandragningar/förvärkar varför måste ni existera!? Känner mig allmänt förlamad & rastlös på grund av all tristress som uppstår i min kropp när jag inte kan göra det jag vill.
Att dammsuga är en utmaning, plocka undan, hålla rent på det vis som jag vill är en utmaning. För så fort jag ger mig in på städning av något slag så kommer de som ett brev på posten & följs utav smärta samt illamående! WTF!?

Ingen kommer vara gladare än jag när flickebarnet har kommit till världen och kroppen stabiliserat sig. Inte för att jag tror att varken ork, energi eller rent tidsmässigt kommer infinna sig men ändå ;) Hellre det än smärtan!

Skrev för en stund sedan att jag skulle äta, men inte har jag tagit mig så långt heller :/ alla moment är jobbiga!

Men till något väldigt väldigt positivt är att jag & maken ska få en dag för oss själva! Finaste Emelie Krook, en stöttepelare här i vår familj, har varit det sedan vårt bröllop <3 Hon har sagt ja till att passa våra små huliganer den dagen vi ska få ensamtid! Hur underbart låter inte det? Får packa ner en karta Alvedon så jag orkar gå bara ;) Haha! Nej men det ska bli himla skönt & pojkarna kommer bli så glada, just den kvällen kommer min kära vän inte heller ha några som helst sömnproblem för tror pojkarna kommer köra slut på henne fullständigt ;)

Nej äta var det va?

Kommentera inlägget här :