Sömnbrist!

publicerat i Vardagligt;
Kan inte sova längre !
Det enda ställe som jag kan sova på är soffan, vaknar då varje morgon av att min rygg värker.. Kan inte böja mig ner för då får jag så ont så knappt att jag kan ta mig upp igen :(

Idag måste jag verkligen få iväg lite uppdrag, inte för att jag ligger efter så men skönt att få kurserna överstökade känner jag så jag kan börja med nya. Vad det blir jag läser här näst har jag inte kommit på ännu, men det kommer väl ;)

Borta i vår lägenhet händer det grejer, det som igår förmiddags var ett kök & badrum är numera bara ett enda skal, öppen planlösning kallade snickarna det haha ;) Allt ska slipas väck, fuktas av så kan dom börja bygga upp allt igen. PUH! Är glad över att pojkarna tar det himla bra iaf, inte för att dom är hemma särskilt mkt, mestadels på dagis som tur väl är !

Nej dags för att lägga näsan i skolböckerna !

Kommentera inlägget här :