Kiss På Pottan :)

publicerat i Vardagligt;
Min rubrik lyder kanske inte så spännande ;)
Men för oss är det MKT spännande då vår lilla pojk Ville har börjat kissa på pottan här hemma :) Vi är helt chockade över detta plötsliga intiativ från hans sida. Han kom själv & ville kissa, det jag väntat på så länge att han själv ska komma & säga det :)
Nu i flera dagar har han inte haft blöjan på kvällarna och han går och kissar på pottan av sig själv, nu händer det grejer, liten blir stor !

I övrigt mår jag riktigt kasst!
En förkylning började komma i måndags, igår kväll slog den ut mig! Rösten färsvann totalt, hur mkt jag än harklade mig så kom den inte tillbaka :( BLÄ!

Jag ska kurera mig i soffan hela dagen & dricka en massa te i hopp om att min kära röst vill återkomma till mig :)

Kommentera inlägget här :