Livet i sin helhet

publicerat i Vardagligt;
 Livet är som jag förstått, säkert många ggr men slutar aldrig förundras faktiskt helt perfekt! Jag har verkligen haft turen att fått det som jag har i mitt liv, vi har ju alltid varandra. När jag tänker tillbaka på alla hinder & stora problem vi har haft i dessa 5 år tillsammans och att trots det så står vi fortfarande tillsammans. Det måste ju bara vara meningen att det ska vara vi, att han & jag ska dela vår vardag tillsammans, vårt liv.

Jag skriver säkert det jätteofta men gud vad jag är glad att jag kommit dit jag har gjort. Har tagit tag i dom problem jag haft, tänker annorlunda, agerar annorlunda. Detta har lett så fina kontakter, fått nya vänner. Min nya energi visar sig på många olika sätt. Innan kunde jag brusa upp för minsta lilla, spelade ingen roll vad det var utan jag blev ganska så arg direkt, nu tänker jag steget längre, försöker att inte bry mig om det som jag ändå inte kan ändra på. Att människor tycker & agerar som dom gör kan inte jag ändra på!

Glad milt sagt !
Mannen, Familjen & Vännerna är Betydelsefulla <3

Kommentera inlägget här :