Programhantering!

publicerat i Vardagligt;
Sitter fast, fullkomligt!
Har gett mig in på uppgifter som ger högre betyg än ett Godkänt, och ja vad ska jag säga... Riktigt mkt tuffare än vad jag tänkte mig att det skulle vara :/ Men jag kämpar på, för minst ett VG vill jag ha i kursen minsann!

Sen att gubben ringde & sa att han jobbar över gjorde mig inte direkt mkt gladare ! Usch nej, gillar inte alls att vara ensam!

Nu har jag bestämt mig att det är dags att strunta i dom som inte bryr sig om mig, dom som bara tar all min energi & glädje här i livet. Dom som bara pratar om sig själva, dom jag ger så fruktansvärt mkt men aldrig får frågan hur jag egentligen mår, ni vet såna där energitjuvar! TVI! Ne, jag har så många där ute som bryr sig om oss, ska lägga energin på rätt ställe istället & ta vara på det fina.

För inte har det alltid vatt lätt att tänka så, men när man tänker tillbaka, och tar vara på den erfarenheten så blir man ganska ledsen, hur tänkte man egentligen? Lätt att bete sig rätt & riktigt med facit hand!

Kommentera inlägget här :