Medverkan i Kniven Mot Strupen!

publicerat i Vardagligt;

Om det skulle vara någon som missat att jag medverkar i kniven mot strupen så är iaf så fallet.
Vi är inne på inspelningsdagen nummer 3 utav 5!
Det har varit grymt hektiska dagar, det är så sjukt mkt tuffare än vad man kan tro att det är, men samtidigt så sanslöst roligt. Kamerateamet & alla som hjälper till på sitt vis är grymma! Så underbara människor som alla stöttar & pushar på oss på sitt vis, tänk vilken upplevelse detta är liksom!

Fast att det kallas för föredringsprogram så är det väldigt hjälpande, dom är där just för att hjälpa oss!
Och det måste jag säga att dom verkligen gör, hade dom inte kommit nu så hade vi nog gett upp hela högen!

Alexander.. Ja vad ska man säga, där kan vi snacka karl!
Han har en sån grym pondus, image, & samtdigt himla vänlig!
Han är så mkt snyggare i verkligheten än vad han är i tv! Nästan så man är lite kär ;)

Nu är det dags för att slita vidare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Per:

Kollade precis på avsnittet och lyckades med hjälp av ditt ovanliga namn hitta din blogg. :)

Av alla avsnitt jag sett, så har jag ALDRIG blivit så berörd.

Tyckte så sjukt synd om Ivan!
Han verkar vara en sjukt snäll och trevlig person.

Visste inte om jag skulle orka titta klart på programmet efter att ha sett den katastrofala inledningen.

Och att se honom stå och skämmas med hundögon när Alex spyr galla om hur uselt det var... Uscha!!! Mådde riktigt dåligt av att se det.

Hoppas verkligen att det har vänt för honom nu, och att det går bra.

Om du träffar honom, så får du ge honom en stor kram från mig! :)

Och du ska ha en stor kram som hjälpte honom!

Kram från Per!

Svar: Hej.
Blev lite berörd av din kommentar!
Det var väldigt tuffa dagar för honom, då han inte haft det särskilt lätt innan Alex kom. Men tyvärr så var han tvungen att sälja ett månader senare, han hade inte riktigt sin hälsa med sig :(

Men nästa gång jag träffar honom ska jag ge han en kram :)
Frida Nolte

Kommentera inlägget här :