Effektiv+Underbar= Vår dag!

publicerat i Vardagligt;

Idag har vi haft en ganska så effektiv dag skulle jag vilja påstå faktiskt.
Vi började dagen med att cykla ner till affären för att inhandla lite lyxfrukost, vilket är enligt pojkarna en varsin risifrutti :) När vi fyllt magarna med mat så stod öppna förskolan på schemat. Där var det precis lika underbart som alltid, kommer sakna det ganska så mkt när det stänger för sommaren :(

När vi gick därifrån skulle vi uträtta en hiskeligt massa ärenden!
Först ut var barnen på södergatan där jag fann en varsin keps till pojkarna, likadana fast i olika färger :) Samt att jag köpte ett par varsina mjukisknickers från ME TOO, billiga dessutom endast 99:- styck !
Vidare tog vi oss till Wallenbergs där sommarskorna var undanlagda, Oliver blev så himla glad & tackade så mycket för dom fina skorna han hade fått <3
Sen hade jag lovat honom att vi skulle gå ner till cykelaffären, där pimpades hans lilla cykel med en Blixten Mcqueen flagga så han syns bättre & en röd cykelkorg med Blixten på såklart :)

När vi var färdiga med alla våra ärenden så var det dags för fika!
Ville han blängde & hytte med fingret han på en annan kund, som tur väl skrattade hon bara åt henne ;)

Ikväll skulle jag egentligen ha jobbat, men fick ledigt, ganska så skönt tycker jag då vi har en hel del saker att ta itu med!

Mys i soffan med stora pojken väntar mig nu <3

Kommentera inlägget här :