Lchf...

publicerat i Vardagligt;
Nu har jag bestämt mig för att jag ska tappa några kilon!
Jag kör stenhårt på LCHF åter igen för det är det enda jag kan känna mig mätt på & som jag tycker är riktigt gott. Lånade hem en bok av Rebecca som ger mig en massa inspiration & schemalagda måltider :) Kanske lite knasigt att ge mig in på det nu såhär innan jul men om jag klarar det nu under jultiderna så är det meningen ;) Jag ska klara detta, så är det bara. Vill bli av med 10 satans kilo innan jag är nöjd !
 
Imorgon bjuder dagen på shopping i K-stad med Rebecca & såklart pojkarna, bra att vi är två på våra vilda ungar ;) Oliver han har berättat för mig att han tänker köpa en tröja till sig själv, hihi det ska börjas i tid. På kvällen bär det iväg till EKO med Hanna för lite mer shopping, haha ;)

Nu ska jag tappa upp ett bad, skönt som fanken ska det bli då hela kroppen värker!

Kommentera inlägget här :