Julklappshandling :)

publicerat i Vardagligt;
Gårdage bjöd på ett besök i K-stad med Rebecca :) Pojkarna var faktiskt relativt lugna, förutom dom stunderna dom färsökte överrösta varandra ;) Blev en del handlat, Oliver han valde Julkläder han, så himla stolt över sitt köp :)
Stannade även till På Willys dä det storhandlades, en hel påse med enbart grönsaker! När hände det sist liksom!? Känner mig väldigt duktig måste jag säga, när vi lunchade på stan valde jag en sallad & ett stort glas isvatten till, oh yeah säger jag :)
Kvällen spenderade jag i Hannas sällskap där jag handlade ett par leggins till mig själv & en ny vit skjorta. De slank även med 2 julklappar till Moa :)

Idag är Mamman helt slut! Skulle följt med ut på stan för lite fika, men nej det funkade verkligen inte. Pojkarna var vildare än vildast & verkar nu himla nöjda med att bara sitta inne. Känns som jag gjorde helt rätt att stanna hemma :)

Ikväll ska jag jobba, ska bli väldigt skönt att komma hemifrån lite & tjäna lite extra pengar!

Kommentera inlägget här :