Kära Barn!

publicerat i Vardagligt;

Alltså, min minsta lilla pojke är en riktig liten otursfågel :(
Igår när han kom hem från dagis så hade han lyckats snubbla på en legobit & spräckt sitt ögonbryn! Hur detta lilla barn lyckas ta alla smällar med just sitt underbara lilla ansikte är ett mysterium.. Så igår fick pappan i familjen hämta upp honom från dagis för att köra honom till vårdcentralen så dom fick tejpa det. Nu går han omkring här hemma med en lapp för ögonbrynet/ ögonlocket, vilket inte alls r populärt från hans sida. Han pillar & kliar heela tiden! Men vi fick extra med oss hem så det är bara att tejpa om det igen när det åker väck :)
Men jag kan förstå att han pillar på det, för det hade jag med gjort om något hade suttit på mitt ögonlock & stört!

På morgonen idag fick vi besök utav Hanna, lilla jag trodde att barnen skulle vara blyga som vanligt men icke, Oliver han pratade på & Ville likaså :) Minstingen blev till & medväldigt ledsen när hon skulle åka hem, han tog sin jacka & skulle minsann följa med, hihi, det såg så gulligt ut :)

Jag & Oliver vi har skapat en ny rutin som vi båda två fullkomligt älskar!
Eftersom han vilar på dagis så ville ja göra detta hemma med, så idag så gosade vi ner oss i sängen tillsammans med en bamsebok & läste :) När den var slut satte vi på en film på dator och myste i ytterligare en halvtimme till, tänk så underbart mysigt att bara ligga där i sängen med Oliver på min arm, underbart <3

Pratade med den stora flickan i familjen igår om ett eventuellt bio-besök bara hon & jag, det gick hem direkt! Så nästa fredag är det maken som hämtar henne på fritids efter jobbet, sen cyklar Moa & Jag bort till bion för lite mamma & moa mys <3

Nu vaknade minstingen i familjen hör jag, så tänkte ta med mig Oliver upp på övervåningen så vi kan leka lite :)


Lilla olyckfågeln <3

Kommentera inlägget här :