Tokiga unge...

publicerat i Barnen;
Oliver är ta mig tusan den tokigaste unge som finns, han gör sin mamma gråhårig!
Idag när min syster var här med barnen så gick Leia upp till honom efter att han hade vaknat, hon kommer ner helt förtvivla och säger: Det är kiss och bajs på golvet.
WHAT!? tjuter jag rätt ut, MKT riktigt ungen har tagit av sig blöjan INNAN han gått och lagt sig, bajsat och kissat på golvet för att sedan krypa ner i sängen, GAH! Blöjan var snustorr, :/ Detta barnet alltså, han gör mig milt sagt TOKIG! Inte första gången detta händer heller, blääää!

När jag skulle gå in halkade jag dessutom på hans kiss så när jag trillade slog jag i mitt smalben i en av hans träbilar :( Benet är nu svullet och värker vid minsta lilla rörelse :( Inte roligt! Hoppas på att svullnaden har gått ner till imorgon.

Ikväll så körde vi en rejäl rensning ute, vår lilla uteplats såg mer ut som ett övervuxet gammalt växthus :/ Helt fruktansvärt med andra ord, när jag började rensa bland rabatterna där hittade jag en hel massa saker, bland annat pennor, gammal kol, en MASSA fimpar! Fy vad äckligt det var, men nu så är det iaf gjort. Jag & min fina make tog oss ett rejs på kvällen, lite härligt faktiskt, barnen busade tillsammans medans vi röjde <3 Underbara ungar!

Nej minsann, nu får jag ta & bege mig en trappa upp för att besöka John Blund!

Kommentera inlägget här :