Målarfärg, vattenkoppor, flyttstök!

publicerat i Vardagligt;
Ja min rubrik säger allt ;)
Dom ringde från dagis idag, fickhämta Oliver för han har fått vattenkoppor :/ Sisådär roligt, NOT! Men nu kan jag bara hoppas på att Ville med får det, bättre nu än sen iaf.

Vi är iaf nu på plats i vårt nya hem :D Något bra!
Jag har varit otroligt effektiv och målat om hela vårt vardagsrum , färgen som var här vet jag inte ens vad den heter :/ En blandning av sand, grisrosa & vitt, INGEN höjdare! Nu är hela vardagsrummet helt vitt iaf, trött på alla dessa färger överallt, nu ska det vara enkelt!
Nästa projekt som jag håller på med är Olivers rum, det ska målas två ggr vitt, sen ska det målas gröna & blå ränder som matchar backarna från ikea :) Även hallen ska målas om vit var det tänkt, så det finns en massa att göra!

Sitter ensam här i lägenheten för Peter skulle köra & lämna bilen som vi lånat, sen hämtar han såklart hem McDonalds ;) Det förtjänar vi efter denna dagen!

Tillbaks till min målarburk!

Ps: Finaste Emelie är hemma i Sverige igen, var där & mös igår <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Hoppas att det bli bra för er nu med ny stad o så :)tråkigt att lille oliver ha fått vattenkoppor, det är ju typiskt mitt i en flytt. :)

Kommentera inlägget här :